1 پاسخ

توسط
 
بهترین پاسخ

عشای ربانی،شامی است كه در شب قبل از مصلوب شدن مسیح(توسط مسیح و شاگردانش)خورده شد و در آن شب عیسی به شاگردان خود تكه نانی داد و به آنها گفت:این است بدن من و بعد به آنها شراب داد و گفت :این است خون من.عیسی نان و شراب را به نشانه ای از بدن و خون خود قرار داد كه برای گناهان ما مصلوب شد و دستور داد این آئین را به یاد او اجرا كنند.

سوالات مشابه

به سایت سوالات کتاب مقدس خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران این مجموعه.
آیه امروز :

بهره گیری از مطالب این تارنما برای همه آزاد است.

...